vrijdag 24 juli 2015

S'mores

Hallotjes,

Vandaag heb ik s'mores gemaakt dit zijn Amerikaanse koekjes met chocolade en spekjes. En echt super lekker maar ook machtig en ze zijn relatief goedkoop te maken ik heb in totaal € 2,63 betaald. 



 Benodigdheden;
-2 koekjes voor de onderkant en bovenkant (ik gebruikte studentenkoeken van de Lidl voor € 1,49)
-spekjes (van de Lidl voor € 0,69)
-chocolade (van de Lidl voor € 0,45)
-magnetron

Stappen;

Voeg de chocolade toe aan de koekjes.








Leg boven op de chocolade en het koekje je spekjes. In mijn geval gebruikte ik 3 spekjes. 









 Leg het 2de koekje bovenop het andere koekje met daartussenin de chocolade en de 3 spekjes.


Leg de s'more in de magnetron en verwarm hem op 600 watt een plus/minus 15 seconden. De s'more is klaar als de spekjes uitzetten en het 2de koekje omhoog komt. Je ziet dit vanzelf gebeuren, maar blijf er wel bij staan zodat je dit ziet. 






Klaar? Smullen maar!!!


Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten