zondag 26 juli 2015

Logo















Hallotjes,

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met een logo voor mijn blog. Eerst heb ik een opzet gemaakt met de naam van mijn blog SkyLife, daarna ben ik het verder gaan verwerken en heb ik wat aanpassingen gemaakt zodat het meer echt mijn logo zou worden. En dan is dit het eindresultaat geworden, ik ben er super blij mee. Ook al zijn mijn teken talenten beperkt ben ik er trots op dat ik dit zelf heb kunnen ontwerpen en tekenen. Voor mij is dit een weer een klein stapje verder met mijn blog. En ik hoop in de goede richting.

Wil je zelf ook een logo ontwerpen? 6 tips daarvoor;
-Ga na wat voor een soort letters je wil.
-Zoek allerlei letterstijlen op.
-Maak verschillende ontwerpen en kies de beste.
-Speel met de volgorde van worden.
-Zoek naar voorbeelden.
-Doe inspiratie op in een tijdschrift, of een blog.

Veel teken plezier,

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten