maandag 27 juli 2015

The Longest Ride

Hallotjes, 

Ik heb net The Longest Ride gezien. Ik weet dat die al een tijdje uit is, en een vriendin van mij zegt ook al een tijdje dat ik hem moet gaan kijken omdat zij hem super goed vond en het echt een film voor mij zou zijn en raad eens ze heeft gelijk. Ik heb hem net gekeken en wou hem gelijk nog een keer kijken. Dit is nou een film die echte emoties bij mij raakt 'ja ik moest huilen' 'en ja aan het eind was ik bijna intens gelukkig' soms weet ik echt niet hoe dat komt maar deze film is echt top, een echte aanrader als je een film wilt gaan kijken en je weet niet welke deze dus!!. Ik ga hem binnenkort echt nog een keer kijken. 

Voor als je de film nog niet heb gezien en wilt weten waar die overgaat en wat informatie die je waarschijnlijk nog niet wist;

The Longest Ride is een Amerikaanse romantische drama film geschreven door Craig Bolotin en geregisseerd door George Tillman. The Longest Ride is gebaseerd op het boek The Longest Ride van Nicholas Sparks dat op 17 September 2013 is uitgeven. 

Hoofdpersonen;
-Scott Eastwood speelt de stierrijder Luke Collins
-Britt Robertson speelt de kunstliefhebber Sophia Danko
-Alan Alda speelt de oude versie van Ira Levinson die een ongelukt krijgt en Luke en Sophia ontmoet
-Jack Huston speelt de jonge versie van Ira Levinson die verlieft is op Ruth
-Oona Chaplin speelt Ruth die verlieft is op Ira en haar droom is een groot gezin te krijgen

Samenvatting;
Sophia wordt door een vriendin meegenomen naar een strijdwedstrijd, hier ontmoet ze Luke een professionele stierrijder waar ze verliefd op wordt. Als Luke Sophia na hun eerste date naar huis wil brengen ziet hij langs de weg een auto die een ongeluk heeft gehad. De man in deze auto is Ira. Ira is gewond en moet naar het ziekenhuis maar voor hij bij de auto wordt weggehaald vraagt hij Sophia de doos te pakken. Sophia doet dit een eenmaal in het ziekenhuis kan zij daarom niet weggaan want ze wil de doos persoonlijk aan hem geven. Tijdens het wachten leest ze een brief daarin komt ze erachter dat Ira verliefd was op Ruth die er nu helaas niet meer is. Ira kan zelf de briefen niet meer lezen dus leest Sophia hem ze voor zo ontstaat er een hechte band tussen deze 2. Sophia komt erachter dat haar verhaal erg op Ira en Ruth's verhaal lijkt. Maar zullen Sophia en Luke samen hun leven lijden en dingen opgeven die ze lief hebben of gaan ze uit elkaar en zonder elkaar verder leven dit moet je zelf maar zien.

Veel kijk plezier,

Liefs Naomy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten