maandag 20 juli 2015

My 6 favourite

1. Light blue
    Dit is een luchtje van Dolce & Gabbana het is echt al 2 jaar lang mijn lievelings luchtje. Hij ruikt fris en een beetje fruitig en doet mij altijd aan de zomer denken. Als dit luchtje ruikt wordt ik gewoon helemaal vrolijk. Ook blijf je hem de hele dag ruiken waardoor je niet steeds opnieuw moet spuiten. En ja je ziet het goed hij is bijna op :'(













2. Ontwaakt
    Ontwaakt is het 7de deel uit de boeken serie Het Huis Van De Nacht. Deze serie bestaat uit 12 boeken, wat ik niet wist toen ik het eerste boek las maar als ik eenmaal begin in een boek of serie kan ik niet anders dan doorlezen tot het uit is en is elk boek wat ik op dat moment lees mijn favoriete boek.












Een korte samenvatting waar de serie overgaat:

Zoey is een halfwas vampier en samen met haar vrienden moet ze ervoor zorgen dat de Duisternis niet het licht overschijnt. En daarvoor zal ze het pad van Nux haar godin moeten volgen maar dit zal niet altijd even gemakkelijk zijn.

3. Gibberish

    Het is een nummer van Max Schneider. Hij is mijn favoriete artiesten helaas is hij niet zo bekent in Nederland maar als hij ooit een concert geeft in Nederland zal ik er zeker naar toe gaan.












4. Een geroosterde boterham met pindakaas
    Er is gewoon niets lekkerder dan een geroosterde boterham met pindakaas. Dit klinkt best raar uit mijn mond omdat ik niet echt een broodliefhebber ben en echt jarenlang geen pindakaas lusten, maar sinds kort is er een nieuwe wereld voor mij open gegaan.












5. Instagram
    Instagram is de app die ik het meest gebruik ik vindt het zelf super leuk om foto's te bewerken en foto's van andere te kijken.

6. Nieuw zwempak

Gewoon omdat ik zoveel van zwemmen hou en als je een nieuw zwempak heb en voor het eerst ermee in het water duikt lijkt het net alsof je door het glijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten