woensdag 22 juli 2015

Primark

Hallotjes,

Ik ben vandaag lekker een dagje wezen shoppen onder andere in de Primark. De meeste zullen deze winkel wel kennen. De Primark verkoopt kleding voor vrouwen, mannen en kinderen maar ook hele leuke artikelen voor in je huis en beauty producten voor een mooie prijs. En echt de sport en accessoires afdeling is echt geweldig. Je hebt er zulke leuke dingen dat je bijna zo'n hebben hebben hebben drang krijgt. En dan kan je natuurlijk niet anders dan thuiskomen met een tas vol kleren.

Een van de leukste dingen die ik vandaag heb gekocht zijn;












Deze schattige pyjama voor 7 euro. Hij was er ook in het blauw, er waren nog veel andere varianten bijvoorbeeld een met Micky Mous.













En dit telefoonhoesje voor 4 euro voor een Iphone 5s/5c die er ook nog in het blauw was en met wat andere printjes. En dit armbandje met de begin letter van mijn naam de N. Deze heb ik ook voor mijn zusje gekocht als cadeautje. O en hij was trouwens 2 euro. Van dit armbandje had je ook 2 varianten kettinkjes. Verder heb ik nog een paar simpele T-shirt gehaald voor 3 euro.

Ik had vandaag een superdag ik hoop jullie ook.

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten