zondag 23 augustus 2015

Back to school

Voordat ik begin wil ik nog even mijn excuses aanbieden dat ik gister geen blog heb geplaatst. Ik ben nog een beetje van mijn gebruikelijke ritme af, en ik had gister zo'n drukke maar super leuke dag. 

Omdat sommige misschien al naar school zijn of binnenkort naar school moeten leek het mij een geschikt moment voor een 'Back to School' blog. 
Zelf ga ik dit jaar naar een nieuwe school omdat ik vorig schooljaar mijn diploma op het Mavo heb gehaald ga ik dit jaar op een andere school Havo doen. Vele zullen het gevoel wel kennen het is namelijk toch altijd spannend om ergens nieuw te zijn, maar ik heb er ook heel veel zin in om nieuwe mensen te gaan ontmoeten. 

Maar wat heb je nodig voor het nieuwe schooljaar? 

Natuurlijk een super leuke schooltas waar je al je spullen in kan stoppen. En een agenda voor al je belangrijke afspraken in op te schrijven. Een etui met een paar pennen en potloden 'alsjeblieft neem tenminste 1 pen mee naar school en wees niet zo iemand die altijd aan andere om een pen moet vragen want echt niemand vindt dat leuk'. Veder heb je nog een schoolboeken nodig maar ja die krijg je van school jij hoeft ze alleen nog te kaften 'wat voor mij altijd echt iets is wat ik uitstel, zelfs na 4 jaar ben ik er nog steeds super slecht in zodat ik elk jaar begon en mijn moeder het moest overdoen omdat er meer papier op mij zat dan om de boeken. Gelukkig ben ik vorig jaar overgestapt op rekbare kaften want ik bakte er echt niks van'. 

Tegenwoordig kun je uit zoveel leuke dingen kiezen en al je spullen helemaal naar je eigen stijl kopen of zelf maken. Zelf geen ik niet zo veel om de merken of je schoolspullen omdat je ze toch aan het eind van het jaar weggooit. Maar ik vind het wel altijd leuk om de kleuren en alles met elkaar te combineren. 

Ik wens iedereen alvast een goed nieuw schooljaar,

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten