maandag 24 augustus 2015

Top 11 vreemdste complimenten

Voordat ik begin sorry dat ik me blog zo laat pas plaats ik was de hele dag super druk en was jullie bijna vergeten :'( maar gelukkig is dat niet het geval. Pas op vakantie kreeg ik zo'n raar compliment; namelijk dat mijn witte armhaartjes zo mooi waren. Ik moest mezelf echt inhouden om niet op de grond te vallen van het lachen. Het bracht me wel op het idee van de 11 vreemdste complimenten.


De top 11 vreemdste complimenten;
1; Je hebt mooie tenen.
2; Laat me eens kijken hoe lang jouw nek is. Wow nu ik je nek van dichtbij zie is die zo mooi.
3; Wat een mooie kuiten heb jij, super vrouwelijk.
4; Ohww wat is je haar leuk! Je lijkt op een my little pony.
5; Wat heb jij mooie puisten zeg. Die van mij zij super lelijk.
6; Laat je tanden eens zien, het lijkt net een kunstgebit.
7; Wat een mooie egale wenkbrauwen heb je zeg, ik ben er jaloers op.
8; Je lijkt wel een ninja in zwart gehuld.
9; Jouw pink is het mooiste wat ik in mijn leven heb gezien.
10; Wat draag je een mooi kleurig T-shirt. Terwijl je in eigenlijk een zwart T-shirt aanhebt.
11; Wat zie je er toch goed uit als je ongesteld ben.

Voordat je denkt dat ik al deze vreemde complimenten heb gekregen, dat heb ik niet ik het is een verzameling van dingen die ik ben tegengekomen en toevallig heb gehoord. Heb jij ook een keer een heel vreemd compliment gehad? Vertel hem.

Liefs Naomy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten