dinsdag 25 augustus 2015

The Light Of Now

Ik ben pas op vakantie geweest naar Mallorca zoals je misschien wel weet ligt dat in Spanje. Maar als ik op vakantie ga mag ik vaak een nieuw luchtje kopen op de luchthaven omdat je daar geen belasting betaald. Nou dat vind ik in iedere geval niet erg.
Mijn nieuwste luchtje is; The Light Of Now van Elie Saab van de Resort Collection. 
Ik vindt het zelf een heel erg lekker luchtje. Hij ruikt fris een beetje naar sinaasapple en citroen maar het is niet een overdreven sterke sinaasappel/citroen geur, het lijkt meer op een light zomers briesje. En het geeft mij een beetje het gevoel dat ik zweef, omdat het zo'n licht, fris en een heel klein beetje zoet luchtje is. Ook brengt het mee een beetje in een vakantie stemming daarom heb ik het luchtje ook uitgekozen. 

Het luchtje zelf ziet er ook super mooi en chic uit I Love It. De bovenkant van het flesje is heel licht blauw en hoe verder naar onder hoe donkerder blauw het flesje word, wat mij aan de zee doet denken 'hoe dieper het water wordt hoe donkerder blauw het water word. 

The Light Of Now van Elie Saab van de Resort Collection kost €64,00 het is misschien best duur maar zeker wel een aanrader!

Op de site van The Light Of Now kun je een paar filmpjes kijken die het luchtje moeten uitbeelden misschien leuk om te bekijken, zelf vind ik dat soort promotiefilmpje vaak best grappig. De site The Light Of Now.

In eerste instantie wou ik een shoplog maken maar helaas is dat mij niet gelukt omdat ik erachter kwam dit het enige was wat ik had gekocht op vakantie 'Oeps'. 

Liefs Naomy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten