zaterdag 1 augustus 2015

Liquid eyliner

Hallotjes,

Vandaag wil ik het graag hebben over mijn favoriete eyeliner. Mijn favoriete eyeliner is de Master Precise liquid eyeliner van Maybelline New York. Deze eyeliner is te verkrijgen voor ongeveer €9,50.

Deze eyeliner is mijn favoriete omdat hij heel gemakkelijk aan te brengen is en je heel mooi een dun lijntje boven je oog kan maken. Je kan het lijntje natuurlijk ook dikker maken maar persoonlijk hoe ik meer van een natural look. Maar voor deze keer heb ik mijn lijntje wat dikker gemaakt dan ik gewoonlijk doe. Zelf ben ik ook een echte basic fan of ik doe een simple lijntje maken zoals je op de voorbeelden hieronder ziet, omdat ik dat het mooist vind staan bij mijn oogvorm maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.

Wat ik fijn vind aan een eyeliner;
Het voegt echt iets extra's toe aan je look terwijl het maar 2 minuutjes kost om het op te doen. Ook kun je op veel manieren je eyeliner opdoen, je kan hem bijvoorbeeld verlengen. Hier een paar voorbeelden;

Waarom ik de Master Precise liquid eyeliner zo fijn vind; 
Ik vindt deze eyeliner zo fijn omdat de punt geen kwastje is of zoiets en hij een ultra fijne punt heeft van 0,4mm dit is er fijn en maakt het heel gemakkelijk om de bovenstaande voorbeelden te maken (als je eenmaal gewent ben om eyeliner op te doen). Ik heb zelf nog een paar andere eyeliner's maar die gebruik ik maar zelden, eigenlijk alleen als ik de Master Precise niet kan vinden. 

Als je nog nooit een eyeliner hebt gebruikt maar dat wel wil gaan doen maar niet weet welke je moet kopen is dit een goede aanrader omdat die zoals ik al zei makkelijk is aan te brengen en je er leuk mee kan experimenteren. 

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten