vrijdag 28 augustus 2015

What's in my suitcase

Dit artikel komt misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit toch? Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn rood/roze koffertje.

Ja ik heb een eigen koffertje, en gelukkig hoeven hier allen mijn kleren in en een paar boeken en mogen mijn schoenen in mijn zusjes grote koffer. Ik weet van mijzelf dat ik altijd te veel kleren meeneem dus ik probeer erop te letten maar het gaat altijd mis. Nu ook weer, ik wil gewoon teveel meenemen.

Maar het past!! Dus ik ben tevreden.

Wat er in totaal in zit zonder de boeken van mij, mijn moeder, en zusje zijn;
-12 shirts
-4 korte broekjes
-4 jurkjes
-2 jumpshuits
-ondergoed
-4 bikini's 

Dus ja je kunt zeggen dat ik niet te kort zal komen aan kleren. Behalve als ze op het vliegveld mijn koffer kwijt raken (ohhhhhh nee daar mag ik niet aan denken). Jullie zullen net als mijn moeder zeker denken waarom 4 bikini's nou daar heb ik een goede reden voor. Kijk ik heb 1 bikini die kapot mag dus die neem ik mee voor een waterpark als we daar naartoe gaan. En ik heb er 1 voor in de zee en 2 voor in het zwembad (1 voor de enen dag een 1 voor de dag daarna als de eerste nog nat is). Dus ik heb er zeker wel goed over nagedacht. Eerst had ik er 5 maar dat mocht echt niet van mijn moeder. Die 5de was voor als er een van deze 4 kapot ging (hahahah ik weet het nu ik het zelf lees klinkt het best stom). 

Naast al deze kleren neem ik altijd een tasje voor mijn make-up mee. Waar ik al mijn lievelings spulletjes in stop. Op vakantie draag ik overdag geen make-up maar s'avonds wel dus het moet zeker weten mee. 

Verder neem ik altijd 1 paar gympen mee, en 2 paar teenslippers. En genoeg haarelastiekjes want met zwemmen is los haar super irritant. O en 1 zonnebril mag zeker niet vergeten worden. 

Dit was mijn What's is my suitcase ik hoop dat jullie hem leuk vonden.

Liefs Naomy
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten