zondag 30 augustus 2015

Tonic

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe tonique of reinigingswater omdat die van mij bijna leeg was 'nu is'. Maar eindelijk heb ik hem gevonden mijn nieuwe tonique. Het is een verzachtende tonic geworden omdat ik de laatste tijd zelf veel last heb dat mijn huid heel droog is en verveld.

Ik ben echt super blij met deze verzachtende tonic van NIVEA, ik had heb gister gekocht en natuurlijk gelijk gebruikt die dag 'dat heb ik altijd als ik iets nieuws heb wil ik het gelijk gebruiken' maar hij is echt super fijn en speciaal voor een droge of gevoelige huid. 


Ten eerste ruikt die lekker. Hij ruikt een beetje zoet naar rozen, wat best fijn is omdat je het toch op je gezicht brengt. De tonic kleeft ook niet en als je hem hebt gebruik is je gezicht de hele dag super zacht en voelt je gezicht lekker fris aan.

Op de achterkant staat dat deze tonic je huid grondig zuivert en de laatste onzuiverheden en make-up resten verwijderd. Ook helpt het de vochtbalans van je huid te behouden en moet de alcoholvrije, milde formule je huid kalmeren.

Hij maakt je huis in ieder geval wel goed schoon ik kan een foto maken van mijn watje maar persoonlijk vind ik dat er altijd een beetje vies uitzien dus dat doen we maar niet. Maar je ziet wel duidelijk resultaat op je watje. 



 Zelf vind ik de fles er ook best mooi uitzien. Het geeft een beetje een fris gevoel door de subtiele roze kleur ook maakt die licht roze kleur de fles wat aantrekkelijker en opvallender. De vloeistof die eruit komt is wel gewoon doorzichtig dus het is de fles die gekleurd is. De dop sluit makkelijk en ziet er stevig uit dus zal er niet zo snel vanaf breken wat je bij sommige flessen wel hebt. Verder is de fles helemaal van plastic gemaakt. 

Deze tonic van NIVEA is zeker een aanrader hij kost €4,49 voor 200ml wat ik op zich een redelijke prijs vind natuurlijk kun je goedkopere vinden maar er zullen ook duurdere zijn. 

Mijn conclusie; De verzachtende tonic doet echt zijn verzachtende werking en geeft een fris gevoel. Ook haalt hij de overgebleven resten make-up en andere viezigheid van mijn gezicht. En voor €4,49 is het een prima prijs/kwaliteit verhouding die ik best wil betalen 'als mijn portemonnee het toelaat'. Ik ben er zelf heel tevreden met dit product en heb geen negatieve dingen te melden. 

Liefs Naomy 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten