zaterdag 12 september 2015

Miskoop??

Één week of 2 geleden zocht ik een bodylotion omdat ik last had van een droge schrale uit die aan het vervellen was. Je herkent dat zelf vast ook wel dat aan het eind van de zomer je huid helemaal droog is en om verzorging aan het schreeuwen is. Dat was in ieder geval bij mij aan de hand. Met als resultaat deze bodylotion en heel wat rare ongewenste toevoegingen. 



Ik ging dus naar de winkel maar door tijdsnood kon ik niet rustig alle achterkanten lezen wat ik normaal wel altijd doe. Dus was ik gericht op een bodylotion die mijn droge huid kon verhelpen zonder dat die erg vet werd. Dus toen ik de worden Deep Care, voedende lotion en Nr. 1 las was ik verkocht en liep naar de kassa en kocht de bodylotion van Dove voor €8,50. 


Dus ik voegde deze bodylotion toe op mijn huid 2 keer per dag. En de eerste paar dagen kreeg ik het gewenste resultaat; mijn huid werd minder droog en vervelde ook niet meer zo extreem. En de bodylotion smeerde fijn in en voelde prettig aan op mijn huid. Ook liet hij geen vlekken achter en plakte mijn huid totaal niet. De fles heeft ook een fijne vorm om vast te houden zoals je ziet op de foto. 

Maar na 1 week kwam ik erachter dat mijn ellebogen bruin waren. Vies dacht ik in eerste instantie dus ik schrobden me arm denk wel voor een half uur zonder enig resultaat en tot mijn frustratie bleef ik 2 bruine ellebogen houden. Ook begon ik allemaal glittertjes op mijn huid te zien. Vooral als ik in de zon stond leek mijn huid net een discobal

Afvragend hoe het kon dat mijn huid in en discobal veranderden en ik 2 bruine ellebogen had ben ik naar mijn moeder gegaan. Die in eerste instantie ook niet wist was er aan de hand was en voorstelde om naar de huisarts te gaan. Gelukkig hebben we dat niet gedaan en vond ze de bodylotion in mijn kamer waardoor ze de reden van mijn huidproblemen ontdekten. 

Mijn huidproblemen bleven nog 1,5 week zo en daarna werd het langzaam minder. 

Ik ben zelf zo dom geweest om niet de achterkant te lezen ook thuis heb ik dat niet gedaan. Maar ook op de voorkant staat meerdere keren vermeld dat er een zelfbruiner inzit en glittertjes. Met de worden summer glow en soft shimmer maar ook letterlijk zelfbruiner en glinstertjes. 

Van de zelfbruiner heb ik niks gemerkt (behalve dan dat mijn ellebogen bruin werden) mijn huid werd er niet bruiner door hij werd juist lichter maar dat kan ook komen omdat ik net terug was uit Spanje. Maar ik ben wel wat geleerd. Tip; Kijk altijd goed naar het product wat je koopt. Is die wel echt wat ik zoek? Heeft het bijwerkingen?

Verder vond ik deze bodylotion van Dove best goed het verhielp wel het probleem waar het voor bedoelt was. En als je nou graag een glinsterende huid wilt die geleidelijk bruiner word is dit product misschien wel echt wat voor jouw!

Liefs Naomy



2 opmerkingen:

  1. Ben jij even blij dat die zelfbruiner niet werkte en je niet op verschillende plekken je hebt ingesmeerd. Straks had je allemaal bruine vlekken op je huid haha.

    Liefs, Celine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja daar ben ik zeker blij mee geweest! Dan had ik echt huidproblemen gehad.

    BeantwoordenVerwijderen