zaterdag 19 september 2015

Niet meer elke dag


Hey, hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed, alleen heb ik het de laatste tijd super druk. Kennen je dat? Dat je van alles wilt doen maar het gewoon niet allemaal kan.



Ik heb hier de laatste tijd last van, niet dat ik het erg vindt, maar het is gewoon heel erg druk. Ik sta voor school ongeveer om 6 uur op en lig s'avonds vaak pas om 12 te slapen. Hierdoor is het mij helaas niet gelukt om de afgelopen paar weken elke dag een artikel te plaatsen :'(.


Misschien kennen jullie het liedje: Druk van Cheyenne en Mayleen van het Junior songfestival (toen was het echt mijn favoriete liedje). Hun liedje gaat over een super druk leven en zo voelt het voor mij nu ook aan. Benieuwd naar het liedje? Bekijk het filmpje hierboven! Het is echt een super vrolijk nummer, en ik vind het na 5 jaar nog steeds leuk om heb te horen.

Dit moest veranderen zei ik tegen mijzelf, maar ook deze week mislukte het weer. Daarom ga ik vanaf nu elke dinsdag, donderdag en in het weekend vast artikelen plaatsen. En daarnaast probeer ik het ook zoveel mogelijk te doen als ik tijd heb!


Op instagram plaats sinds kort ook een foto als ik een nieuw artikel heb geplaatst of ga plaatsen op Skylife_insta. Hierboven zie je mijn instagram account.

Liefs Naomy

Ps, morgen weer een nieuw artikel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten