dinsdag 24 november 2015

Tips voor in de donkere maanden

Heyy vandaag heb ik wat tips om deze koude donkere winterse maanden te overleven en je zult zien dat deze maanden helemaal niet zo donker hoeven te zijn.



  1. Trek een dikke trui op en rol je er lekker in op, zo voel je jezelf net een 7 jarige kind. 
  2. Kruip lekker dicht tegen de verwarming aan en warm jezelf lekker op vooral als je net van buiten komt is dat zo fijn. 
  3. Warme chocolade melk!!! En thee!!! Hahah dit zijn mijn 2 verslavingen op dit moment, ik sta op met thee en ga er mee naar bed. Gegarandeerd een warm gevoel van binnen. 
  4. Chocolade-kruidnoten. Oke ik moet wel bekennen dat ik er nu een beetje op uit begin te raken, dat gebeurd serieus elk jaar vlak voor sinterklaas dan heb ik er gewoon opeens genoeg van en met sinterklaas kan ik geen kruidnoot meer zien. Maar ze blijven wel super lekker. 
  5. Overal verlichting, het linkt misschien heel stom maar ik word blij van kerstverlichting, waarschijnlijk omdat het me aan kerst doet denken en echt I Love Chirstmans
  6. En dat brengt me gelijk bij mijn volgende punt, Muziek, met sinterklaas en kerstmis moet die muziek luisteren. Misschien ben ik wat vroeg maar ik ben al bezig kerstmuziek om mijn telefoon te zetten :) favoriete kerstsong= All I want for Christmans is you. 
  7. Gezellig samen gezelschapsspellen spelen. Het is gewoon een feit dat omdat het kouder word je eerder binnen een gezelschapsspel gaat spelen en het is gewoon altijd super gezellig. 
  8. Kerstboom versieren
  9. Kleine kindjes die helemaal gek zijn op sinterklaas, zo lief.
  10. Schaatsen, als er eindelijk weer ijs komt, ik hoop het zo. 
  11. Sneeuwballen gevecht, en sneeuwpop maken. Niks is zo leuk als een goed gevecht met water gooien. 
  12. En ja verder is het gewoon een beetje poep allemaal, wie houd er nou van in de regen te fietsen, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten