zondag 22 november 2015

Film marathon

Hallotjes, sorry dat ik me vorige week niet aan mijn uploadschema heb gehouden maar een nieuwe week betekend ook nieuwe kansen :) Ik zit nu in de trein onderweg naar huis en kom net van de nieuwste Hunger Games Film!!!









Woww, wat was die film goed! Ik ging naar de film marathon samen met een paar vriendinnen. Een film marathon bij pathé houd is dat je 2 film achter elkaar ziet met een puaze er tussen, echt super bedacht van pathé. Wij gingen naar het eerste en het tweede deel van de Hunger Games Monkingjay.

Een van mijn vriendinnen was zo bang dat als ze wist bij het eerste deel dat er een eng stukje aankwam ze haar hand voor haar ogen hield en allen de ondertiteling las, en dan te bedenken dat het haar idee was om naar deze film te gaan hahaha maar gelukkig vond ze het wel heel leuk.

Verder wil ik best was over de inhoud van de film vertellen maar dan ben ik bang dat ik het voor jullie verpest. Wat ik wel kan zeggen is dat de Hunger Games Monkingjay part 2 echt super gaaf, leuk, geweldig, awesom is. En dat niet iedereen is wie die lijkt te zijn. En dat niet alle hoofdrolspelers het einde van de film halen. Ik hoop dat ik niet te veel heb verklapt....

Oeps, terwijl ik aan het schrijven was vergat ik uit te stappen, echt heel slim maar gelukkig was het de laatste halte en zei de conducteur dat ik moest uitstappen alleen doordat ik zo ik shock was vergat ik uit te checken (super slim natuurlijk).
Toen ik daarna op de bus stond te wachten dacht ik misschien weet iemand wel wat je moet doen als je vergeet uit te checken dus vroeg ik het aan een man die ook stond te wachten op de bus. Deze man bleek echt super aardig te zijn en legde me uit hoe ik het geld terug kon krijgen via en internet en legde ook uit dat het tegenwoordig via een loket kan. Daarna liet die me zien dat er een superhandig kastje staat in de bus waarop je kan zien hoeveel tegoed je nog hebt. Echt een top vent.

Heb je dat ook wel eens gehad dat je bent vergeten uit te checken bij het ov? Ik dus wel en precies bij de allereerste keer dat ik alleen reis :( Maar alles komt goed.
Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten