zondag 15 november 2015

Hogeschool Leiden

Dit weekend ben ik naar de open dag van de Hogeschool Leiden geweest, en ik blijf nog steeds het gevoel hebben dat elke open dag die ik bezoek mij weer dichter bij mijn beslissing brengt zo heeft de Hogeschool Leiden mij laten inzien dat........en ook vond ik iets nieuw uit bij de Starbuks....



......dat ik echt een technische opleiding wil gaan doen. Het klinkt misschien ook raar dat een meisje met een techniek pakket misschien rechten wou gaan studeren. Maar nog steeds vind ik rechten en een hele interessante opleiding alleen niet echt iets voor mij.

Zo ging ik naar de Hogeschool Leiden echt overtuigd dat deze opleiding mijn toekomstige opleiding zou worden, of tenminste het stond in mijn top 3 opleidingen die mij leuk leken. Maar het werd mij al snel duidelijk terwijl ik mensen daar praten dat het niets voor mij was.

Wel vond ik de Hogeschool Leiden echt een super leuke school, en leiden is echt een geweldige studenten stad daarom vind ik het ook echt jammer dat ze er geen technische opleidingen hebben anders zou de Hogeschool Leiden mij echt een super school hebben geleken. Maar ik mag verder blijven zoeken:)

Omdat wij best snel klaar waren doken we nog even de stad van Leiden in en gingen we de toerist uithangen en bezochten de Burcht. Zelf vind ik het de laatste tijd erg leuk als ze bij monumenten van de bordjes met informatie hebben zo word je er toch iets dichter bij betrokken maar ik moet toegeven dat ik ze eerst altijd een beetje zinloos vond. Daarna zijn we nog over de markt en gingen in een gezellig restaurantje eten. 

En na een gezellig dagje Leiden gingen we met het ov (Ja inderdaad ik ben weer met het ov gegaan) terug naar huis maar dat deden we wel in style met een kop koffie bij de Starbucks. De starbucks heeft trouwens nieuwe winter smaken die echt super lekker zijn. Ik had speculaas en echt Whoo zeker een aanrader. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten