donderdag 12 november 2015

Banaanpannenkoek

Misschien ken je het wel of heb je er al eens van gehoord, mijn zusje en  moeder in ieder geval niet, maar ze vonden het wel super lekker. 


Een banaanpannenkoek is super makkelijk te maken, en smaakt ook heel erg lekker. Wat heb je nodig, 2 bananen (kan ook met 1 maar zelf vind ik dat minder lekker, want dan heb je een minder sterke bananen smaak) en 2 eieren.

De banaanpannenkoek smaakt echt naar een pannenkoek zonder dat er pannenkoeken beslag in zit.
 
 Als trek? Om te beginnen prak je de banaan(en). Het ziet er nu als vies uit.

 Daarna voeg je de eieren toen en kluts je die er doorheen, en dan ziet het er nog viezer uit. Tip voeg ook wat kaneel toe dit maakt de pannenkoek wat zoeter een nog lekkerder.
Bak de pannenkoek met je super pannenkoek talent. Ik ben zo blij dat het precies deze keer goed ging, ik heb deze banaanpannenkoek al best vaak gemaakt maar dit was de eerste keer dat ze heel beleven. Dus oefenen helpt echt, wees niet bang dat het de eerste keer misgaat. Ps, dat bruine bovenop is kaneel ik was het vergeten door het beslag heen te doen en dacht ik gooi het er wel boven op in de pan. 
En als laatste versieren!! Voeg wat poedersuiker, noten, pannenkoekenstroop, hagelslag, pindakaas of wat je ook maar kan bedenken toe wat lekker smaakt bij pannenkoek en banaan en ETEN!!!!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten