maandag 9 november 2015

Perfecte Eyeliner

Ik weet dat vandaag niet officieel mijn upload dag is maar omdat ik de afgelopen week maar een blog heb geschreven vond ik het wel tijd om weer te iets plaatsen :) En dan over het probleem waar ik de afgelopen tijd best vaak tegenaan ben gelopen, mijn eyeliner mislukt altijd (pfff). 

Daarom ben ik de afgelopen weken opzoek gegaan naar een handige manier om een eyeliner te maken, want op een of andere manier heb ik altijd als het kouder word meer de neiging om een eyeliner op te doen, zo heb ik nu weer mijn periode. En als mijn eyeliner dan mooi zit is gelijk heel mijn dag weer goed.

De manier die ik de laatste tijd veel gebruik gaat al volgt;
- Zorg dat je haar uit je ogen is.

- En ga stipjes zetten.
  - Eerst een stipje aan de binnenkant van je oog. 
  - Dan een stipje een klein stukje daar vandaan,
  - Een stipje op het hoogste punt van je oog, in het midden zeg maar.
  - Een stipje een klein stukje daar vandaan maar op dezelfde hoogte als het stipje hiervoor.
  - Weer een stipje een stukje daarnaast en ook op dezelfde hoogte.
  - Dan een stipje in je arcade boog.
- Trek steeds rechte lijntjes van stip naar stip.
- Vul de lijn in. 
- Werk fouten met een wattenstaafje weg.
- En je hebt een perfecte eyeliner!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten