woensdag 30 september 2015

Outfit Of The Day

Vandaag heb ik een extra blog even snel ertussendoor gewoon omdat ik zoveel zit had om een blog te plaatsen. Misschien dat ik  het vaker ga doen dat als ik ook maar een klein beetje tijd over heb gelijk aan de slag voor een extra blog.






Met deze outfit kwam in vandaag voor de dag :) Zelf vind ik heb echt super leuk en vandaag op school zeiden een paar meiden ahw wat een gaaf shirt heb je aan. Dat maakt je toch altijd wel extra vrolijk. 

Het shirt komt uit de C&A van het merk Jane Norman en was €7,- in de uitverkoop. Ik zag hem hangen in de stad en vond het zo apart en zo leuk dat ik hem gewoon niet kom laten hangen voor €7,- Ook vind ik de mouwen helemaal gaaf. Aan elke mouw zitten 2 spleten zoals je op de foto kan zien (super leuk bedacht!) en de broek is van de Only en koste volgens mij rond de €35,- 

Een simpel maar toch super leuk setje al zeg ik het zelf. En nu ga ik me snel omkleden en op naar het zwembad,

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten