dinsdag 8 september 2015

Ready for school in 5 minutes

Vandaag heb ik voor jullie twee artikelen omdat ik gister gewoonweg geen tijd had het spijt me echt heel erg xx ik hoop dat het vergeven kan worden. In dit artikel ga ik jullie mijn ready for school in 5 minutes laten zien. Want wie wil er nou een uur met zijn make-up bezig zijn als je ook nog in bed kan liggen. 
Before and After
Eerst was ik echt een hele fan van dag/nacht cremetjes maar de laatste tijd niet meer zo heel erg, omdat je gezicht er een beetje vettig van word en ik toch droge plekjes hield. Maar sinds korst heb ik deze tonic water in mijn dagelijkse routine opgenomen en mijn huid begint er echt beter uit te zien. Minder droge plekjes en bijna geen vettige huid meer I like it. 
Na een goede huidverzorging verder met het leukste gedeelte de make-up. Om te beginnen gebruik ik mijn allround coverstick van Catrice 020 Vanilla om alle rodje vlekjes in mijn gezicht weg te werken en zo nodig ook puistjes/pukkels. Ahw wat een vreselijk woord puistjes jehg het klinkt gewoon echt vies. Maar hoe dan ook deze coverstick denkt supergoed en heeft bijna dezelfde kleur als mijn huid.




Daarna gebruik ik deze foundation van Vichy Opal 15 die ik met mijn handen aanbreng op mijn gezicht. Ik gebruik mijn handen om 2 redenen; Reden1, Het is sneller. Reden2, Ik vindt het fijner en het geeft naar mijn mening een mooier resultaat. 

Na mijn foundation gebruik ik de poeder die je hierboven ziet van Rimmel London 005 silky beige. Deze poeder is speciaal gemaakt zodat die lang blijft zitten dus als je hem s'ochtends aanbrengt en van je gezicht afblijft zit die er s'middags nog steeds op s'avonds is die er bij mij meestal wel vanaf. Zelf vindt ik heb ook super fijn omdat het een matte poeder is hij houd echt de glim van mijn gezicht. En dat heb ik echt nodig omdat als ik anders een foto maak mijn voorhoofd de flits weerkaats.

En zo ziet mijn gezicht eruit na al deze stapjes ik weet niet of het verschil heel goed te zien is op de foto, maar in het echt zie je het heel duidelijk.  

Wat je natuurlijk niet kan vergeten zijn de appelwangetjes ookal heb ik heel erg veel haast breng ik altijd nog een blush aan. Deze blush is van Catrice 020 Coral Me Meybe. Ik vind hem echt een super mooie kleur geven hij schommelt namelijke en beetje tussen het oranje/roze in wat echt een gave gloed geeft. 


En dan mijn favoriete punt. Je ogen opmaken. Ik vindt dat gewoon zo leuk vooral mascara kan je gezicht zo'n andere uitstraling geven. Vooral als je net als mij niet zulke donkere wimpers hebt veranderd het echt veel. Maar eerst natuurlijk de eyeliner. Zelf doe ik die niet vaak op naar school omdat ik er toch iets te precies in ben en als die mislukt is de kans heel groot dat ik in tijdsnood kom. Maar ik gebruik de paster precise van Meybelline maar als ik een eyeliner gebruik is het vaak deze omdat je hier heel makkelijk met de dikte van de lijn kan spelen. 

En dan het allerleukste mascara!!!! Ja ik kijk er gewoon elke keer weer naar uit het is gewoon zo leuk om jezelf te zien veranderen in een paar seconden. De mascara's die ik het meest gebruik zie je hierboven ze zijn allebij van Meybelline. Meybelline ook mijn lievelings make-up merk als het gaat om oogmake-up vooral hun mascara's zijn echt super goed. Zelf gebruik ik altijd waterproof mascara als zwemmeisje daarom kan ik je ook garanderen dat deze mascara's gewoon blijven zitten na 2 uur zwemmen no problem 'uit ervaring getest'. 


Als laatst nog even de lippen tuiten voor nude kleurtje en klaar is Kees.

Zelf hou ik echt van deze nude/oud roze kleur hij geeft net dat kleine beetje extra maar valt niet super erg op perfect voor een schooldag volgens mij. 

Een overzichtje van alle make-up die ik gebruik in mijn Ready for school look. En ja ik zie het nu zelf ook ik ben de mascara's vergeten erbij te leggen. 

Liefs Naomy


 

4 opmerkingen:

  1. Heyyy ehmm welke lipstick/Lipgloss (geen idee wat precies) gebruik je. Dat stond er namelijk niet in☺️��?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owhh ja misschien nog een handige tip voor je klaar bent om de volgende keer even te kijken of de spellingscontrole geen woorden in andere woorden heeft veranderd. Ik begreep het nu wel alleen als het een keer een heel ander woord wordt misschien niet meer😱😂. Verder heel erg leuk gedaan👌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Emma,
    IK gebruikte voor deze look een lipstick. Helaas weet ik het merk niet meer (zoals je ziet het merk helemaal vervaagd) maar ik ben opzoek gegaan naar een vergelijkbare lipstick. De Rimmel Kate Moss 03 €9,49 heeft precies dezelfde kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow en ik zal op de spellingscontrole letten. Meestal lees ik mijn artikelen nog wel 2 keer door maar de laatste tijd vergat ik dat nog wel eens (Oeps).

    BeantwoordenVerwijderen