dinsdag 8 september 2015

Sportkleding


Zelf sport ik bijna elke dag of ik zorg dat ik mijn beweging voor een dag krijg. Tijdens het sproten is het natuurlijk ook heel leuk om leuke, en lekker kleren te dragen. Daarom vandaag een lijstje van mijn favoriete sprot artikelen.


Dit shirt maakt me echt vrolijk met die felle kleuren, ook zit het super lekker. Hij komt van de H&M en kost €9,99.



Dit sport T-shirt draag ik vaak over een ander shirt heen omdat het lekker luchtig is maar juist als het heel hard wijt de wind tegen houd. En hij zit gewoon super fijn en ik vind het printje supper leuk. Soms als ik een lui dagje op school heb of me bijna heb verslapen wil ik dit T-shirt ook wel eens aandoen omdat het zo lekker zit en het niet heel er op een sportshirt lijkt wat ik echt tof vind.

Hij loopt aan de zijkanten wat omhoog en is op het langst aan de voorkant/achterkant zoals je hier op de foto kunt zien. Ook dit shirt komt van de H&M en kost €12,99


Om nog even in de H&M style te blijven draag ik altijd een sport-BH en deze heb ik pas gekocht en vind hem zo tof. Hij koste €17,99 misschien een beetje aan de prijs maar ik vond het zo leuk en hij zit ook super lekker.


Ook kan een lange zwarte sport broek kan niet in je collectie ontbreken. Deze Asics broek had ik speciaal gekocht omdat die risten aan de onderkant heeft omdat ik eerst op atletiek zat en daar vaak van schoenen moest verwisselen. Omdat je voor het ene onderdeel spikes aanhad en je daar niet mee de kantine in mocht enz. Dus een broek met rits was heel belangrijk!

Alleen nu vind ik die rist juist irritant hij schuurt af een toe een beetje. Tip; Zoek je een zwarte lange broek ga er voor een zonder rist dit voorkomt schuurplekken.

Volgens mij was deze Asics rond de €50,- hij was wel aan de prijs maar soms moet je ook echt voor kwaliteit gaan. Beter 1 goede broek dan 10 net niet goede broeken.

Het lange mouwen shirt wat je op de foto ziet komt van de Forever 21 van het vorige seizoen. Met de tekst The word impossible is not in my dictionary. Napoleon bonaparte New York city of dreams. Ik hou van deze tekst. Niks is onmogelijk ook als zeggen anderen dat het wel zo is. Blijf het altijd proberen en ga je dromen achterna.

Ik weet niet of die nog te koop is. Ook zou ik de prijs niet meer met 100% zekerheid kunnen zeggen maar volgens mij was die rond de €8,- dus niet al te duur.

By the way I Love The Forever 21 als ik in de buurt ben bij en filiaal gaan ik altijd een kijkje nemen. Helaas kom ik er niet zo vaak omdat de dichtstbijzijnde 2,5 uur verderop is.
Oeps let maar niet op mijn hoofd wat ik had niet door dat de foto al werd gemaakt. Duidelijk niet mijn beste foto.

Deze rode legging van Adidas draag ik in de winter of als het kouder wordt zoals de laatste paar dagen. Dat zit zo lekker en dan heb je ook geen last van koude benen. Gelukkig is het nog niet echt het weer voor een extra broek maar je soms zitten er wel van die dagen ertussen.

Liefs Naomy,

Ps, Sorry dat ik dit artikel vandaag pas plaats hij maar ik kwam gister pas om 5uur thuis uit school en moest toen gelijk eten en ben daarna gaan hardlopen. En wou toen s'avond me artikel schrijven maar toen ik foto's wou gaan maken kwam ik erachter dat het daar al te donker voor was. Oeps.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten