donderdag 24 september 2015

Travel to........Barcelona

31 mei was het zover, ik ging naar Barcelona samen met mijn moeder! Terwijl ik wachtte op de uitslag van mijn examen leek het mijn moeder een leuk idee om een stedentrip te maken naar Barelona. Over deze stedentrip ga ik elke donderdag een blog schrijven genaamd 'Travel to......'.

31 mei was het eindelijk zover ik had er zolang naar uit gekeken en nu ging het eindelijk gebeuren. 


Ons vliegtuig vertrok om 8 vanaf Rotterdam, dus we mochten lekker vroeg opstaan. Eenmaal op het vliegveld van Rotterdam aangekomen begon het aftellen te beginnen. 



Natuurlijk moest er een selfie worden gemaakt toen we eenmaal in het vliegtuig zaten. En het is duidelijk niet mijn beste foto. Ik maak zelf altijd foto's als we in de lucht zijn, omdat ik het zo mooi vindt en onwerkelijk dat je opeens in de lucht bent. Het besef dat je niet meer op de grond bent geeft mij altijd een super fijn gevoel. 

Zie het verschil Nederland vs Spanje. 



Toen we geland waren stond de taxi voor ons al klaar om ons naar ons hotel te brengen. We zaten echt in een super mooi hotel vlak bij de Ramblas (de grote winkelstraat in Barcelona). Nadat we de kamers hadden gecheckt gingen we op verkenning uit. 


We liepen langs de haven en we kwamen ook een groot overdekt winkelcentrum tegen. Maar na een paar uur deden onze voeten zo'n pijn van het lopen dat we op een grasveldje gaan zitten waar allemaal mensen aan het picknicken waren super leuk!

Toen we weer op de klok keken was het al 7 uur en besloten we terug naar het hotel te gaan lopen. Onderweg vlak bij ons hotel zagen we super lekkere broodjes bij de bakker liggen en besloten we dat als avondeten te gaan eten.

Na het eten gingen we naar de Ramblas die nu nog drukker was dan die overdag al was. Overal waren mensen aan het eten, lachen of standbeeld spelen. Er hing zo'n fijne gezellig sfeer daar rond. En toen zagen we de Starbucks en besloten nog even een toetje te halen. En ik kon het niet laten om mijn zusje jaloers te maken, ze is namelijk helemaal gek op Starbucks maar bij ons in de buurt zit er geen, dus elke keer als ik een Starbucks zag maakte ik er een foto van een stuurde die naar haar. En echt al ben je fan van Starbucks je hoeft niet bang te zijn dat er in Barcelona geen Starbuks is want ik ben er denk wel 14 tegengekomen. 

Toen was het alweer best laat en waren wij best moe en gingen we naar ons bedje toe. 

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten