dinsdag 6 oktober 2015

Bean Boozled Challenge

Ja ook ik heb de Bean Boozled Challenge gedaan. Ik had de bean booled challenge aan mijn vader gegeven samen met mijn zusje voor zijn verjaardag. Omdat hij de leukste gezichten trekt als die iets eet wat die niet lekker vindt.




Voor wie de Bean Boozled challenge nog niet kent. Dit is een challenge waarbij je een Jelly Bean snoepjes eet, maar dit snoepje kan 2 verschillende smaken hebben een lekkere en een vieze. Maar aan de buitenkant kun je niet zien welke smaak je hebt. En je kunt het ook niet ruiken (ik heb het geprobeerd :)



Dit zijn de smaken die ze hebben.




Voor we begonnen spraken we af dat we de snoepjes niet mochten uitspugen maar echt moesten opeten. En zetten we glazen water neer. Maar omdat we boven zaten en geen zit hadden om de tafel naar buiten te brengen gebruikten we dit krukje. En is er een glas kapot gegaan (oeps).


En ik had het gelukt gehad om alle smaken te krijgen die mij echt het aller viest leken. Maar wonder boven wonder smaakte booger (snot) helemaal niet zo heel erg, het smaakte een beetje zout maar verder niet ik vond jucy pear nog erger.


De ergst smaken waren voor mij stinky sock (stinkende sokken), rotten egg (rotten ei) en vomit (kost). Maar de allerergste was Canned Dog Food dit is in het Nederlands: ingeblikt honden voer. Toen ik een keer beet op deze jelly bean kwam de smaak vrij en kon ik mezelf er niet toe zetten om door te kauwen. Het was zo vies dat ik moest kotsen. En de rest van de dag bleef de smaak in mijn mond zelfs s'avonds toe ik ging slapen en al 10x mijn tanden had gepoetst proefde ik de hondenvoer nog steeds.

Verder vond ik alle snoepjes wel oke voor jelly beans. Want normaal hou ik niet van deze snoepjes maar deze challlenge leek me zo leuk. En dat was die ook, we hebben dehele tijd dubbel gelegen om elkaars vieze gezichten. Zoals je ziet waren onze gezichten niet al te mooi.

Hebben jullie ook de bean boozled challenge gedaan? Ja? Welke smaak vond jij echt niet te eten?

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten