zaterdag 3 oktober 2015

SKYLIFE

Hallotjes het is vandaag zaterdag en ik had weer een nieuw blog beloofd. Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn leven. De afgelopen week is er veel gebeurd hele leuke dingen maar ook wat minder leuke dingen. Zoals dat ik op school opeens kreeg te horen dat mijn moeder naar het ziekenhuis moest.




Maandag was voor mij een rustig dagje. Aw wat ik van deze dagen houden dat als je uit school komt gewoon helemaal niks hoeft te doen. Tenminste ja ik zou huiswerk kunnen maken maar ik had met mezelf afgesproken helemaal niks te doen een even rust te nemen. Wel bleef ik langer op school omdat ik aanstaande maandag een Engels proefwerk heb en nu al in me broek schijt (O waarom ben ik zo slecht in Engels). En had ik s'middags een discussie met een vriend van mij welke scouter mooier was. Ik vond de groene veel mooier en hij de rechter. Welke vindt jij mooier?

Dinsdag ben ik altijd vroeg uit waardoor ik redelijk op tijd thuis ben. Wat voor mij heel fijn is omdat ik op dinsdag samen met mijn zusje een krantenwijk heb. Maar normaal zijn het 2 of 3 boodschappentassen vol maar deze keer was het echt super veel zoals je hierboven ziet.


Woensdag had ik mijn wekker op 8:30 gezet maar werd ik weer ruim voor mijn wekker wakker, en kon ook niet meer verder slapen toen besloot ik maar om op te staan en te gaan hardlopen. Toen ik weer thuis kwam moest ik opschieten echt trok ik deze outfit aan wat je misschien al in mijn blog hebt gelezen.

Die middag kreeg ik op school opeens een bericht van mijn moeder, ze zei: Meiden ik ben nu thuis maar ga zo naar het ziekenhuis.En ik weet niet hoe het met jullie zit maar toen ik dit las kreeg ik bijna een hartaanval. Vooral omdat mijn moeder nog niet zolang geleden een ernstige longontsteking heeft gehad en toen al op het randje was.Dus ik stond op een belde meteen mijn moeder om te vragen hoe het ging en wat er aan de hand was. Gelukkig is het niet ernstig. Ze is gevallen tijdens het wielrennen. Een vriendin botste tegen haar aan door een miscommunicatie. Helaas heeft ze wel haar sleutelbeen gebroken en zit haar arm ik het gips en kan ze bijna niks meer. We moeten zelfs helpen aankleden (Niet dat dat erg is).


Donderdag dat ik selectiewedstrijden voor het debatteam van het Lagerenhuis. Helaas ben ik niet door naar de volgende ronde want er mochten er maar 16 door van de 40 mensen. Maar ik ben echt trots op mijn vrienden die wel door zijn! En wens ze super veel succes. Na school ging ik eindelijk naar de ortho nadat ik mijn afspraak alweer 2 keer had verzet (oeps). Maar gelukkig vond mijn ortho het niet erg en ziet alles er goed uit volgens hem:) Het ik misschien echt een tik maar als ik moet wachten bij de ortho ga ik altijd selfies maken.





En zaterdag ben ik gaan werken. Maar omdat de teeltwisseling er bijna aankomt zijn we al bezig de kas leeg en schoon te maken daarom moest ik buiten werken en witte plastic zeilen uit deze hoop trekken. Het resultaat was alleen dat ik helemaal onder de stof wat en mijn voeten super vies waren en iets langer heb doorgewerkt omdat een machine kapot ging.

Dit mijn mijn leuke maar ook heftige week. Hoe was jullie week? Heb je ook slecht nieuws gekregen? Of juist super goed nieuws?

Liefs Naomy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten