dinsdag 20 oktober 2015

Brusspup

Je zult misschien denken brusspup? Wat is brusspup? Brusspup is een YouTube kanaal.




Brusspup is een kanaal wat filmpje plaatst zonder dat erin wordt gepraat maar wel met worden wordt beschreven wat er word gedaan in het Engels, ondanks dat de maker van brusspup een Nederlandse Youtuber is ook is zijn echte naam onbekend. Brusspup is gebaseerd op de kunst van wetenschap.



Ik kwam op dit kanaal per toeval door het filmpje 10 Amazing Science Tricks Using Liquid! in dit filmpje laten ze 10 scheikundige trucjes zien met water. Hierboven zie je 2 van de trucjes uit het filmpje. Maar ze hebben die filmpje ook met papier en vuur. En nog veel meer andere filmpjes.


Zelf was ik helemaal verbaasd na het eerste filmpje waarna ik nog veel meer van hun filmpjes ben gaan kijken en nu toch een kleine fan ben geworden ^^.

Voor mij is dit nu een van de indrukwekkendste kanalen en dat wou ik even met jullie delen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten