zaterdag 24 oktober 2015

Shopblog

Heyy, hier ben ik weer met een shopblog volgens mij heb ik dat nog nooit eerder gedaan maar ik heb er wel super veel zin in. Het lijkt mij leuk om mijn nieuwe kleertjes met jullie te delen <3 Donderdag was ik naar Rotterdam geweest waar ze een nieuwe Forever 21 hebben geopend en daar komen de kleren van deze shopblog vandaan.





Om te beginnen wil ik nog even sorry zeggen dat ik donderdag geen blog had geplaatst, het spijt me ik was een dagje weg en s'avonds had ik problemen met mijn laptop.


Maar ik ben donderdag dus naar Rotterdam geweest om te kijken naar de net geopende Forever 21 in de koopgoot, want ik was heel nieuwsgierig hoe die was geworden. Ik wou eigenlijk zaterdag gaan naar de opening maar toen moest ik werken.

Hier gaan we dan!!!!

Om te beginnen heb ik dit zwarte rokje gekocht. Hij koste maar iets van 5 €. Normaal doe ik altijd samen met mijn zusje met kleren omdat we dezelfde maat hebben maar ik vond het fijner om zelf ook een zwart rokje te hebben, omdat je die best snel aandoet en het vaak super leuk staat en deze was helemaal niet duur!


 Dan dit shirt wat ik ook super leuk vond staat bij het rokje. Het is misschien wat basic maar toch hou ik daar ook altijd wel van, is altijd lekker makkelijk voor naar school maar het staat ook leuk. Het T-shirt koste 13 €.


Dit overhemd vind is zo leuk, super schattig en high schoolachtig. Vooral samen met een zwart rokje krijg ik zo'n high school musical gevoel. Maar naast dat het er schattig uitziet kun je er ook een stoere look mee creĆ«ren. Samengevat het kan gewoon geen miskoop zijn. Ook koste het overhemd maar 18€.

Dit jurkje koste 16 € als ik het goed heb. Sorry ik kan het niet controleren omdat ik heb niet heb gekocht, maar hem desondanks wel leuk vond. Vooral omdat je op de achterkant een half ruitje, je had dus een open rug. Wel vond ik vooral de kleur super mooi, het is niet een kleur die je heel vaak ziet wat ik juist weer leuk vond.


Dit was een van mijn favorieten maar helaas was die er allen nog in een M en dat was iets te groot voor mij. En omdat die toch nog 18 € koste en niet helemaal goed zat besloot ik hem niet te nemen. Maar als was die er wel in mijn maat had ik hem zeker mee genomen.


Dan nog deze super zachte trui (helaas kunnen jullie het niet voelen, maar echt zo lekker zacht en warm dat die is<3) en broekje van de sportafdeling. De sportafdeling de afdeling waar ik langs moet als ik in de Forever 21 ben, ze hebben er altijd leuke dingen die niet eens perse alleen voor het sporten hoeven gedragen te worden.  Deze trui koste 20 € en het broekje koste 14 €. En dit waren mijn laatste 2 items die ik bij de Forever 21 heb gekocht.

Hoe vonden jullie de Shopblog? Moet ik het vaker doen?

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten