dinsdag 27 oktober 2015

Ik heb jullie hulp nodig

Hey,
Vandaag heb ik jullie hulp nodig, ik zit namelijk al een tijdje moet het idee om mijn haar af te knippen maar daar ben ik nog niet helemaal zeker over.








              vs




         






Toen ik ongeveer 7 jaar was had ik al een keer mijn haar afgeknipt zoals je op de foto ziet. Nu ben ik van plan om mijn haar op dezelfde lengte weer af te knippen of misschien zelf nog korter of toch juist wat langer of juist allen de dodenpuntjes. Hahaha sorry, dit is de reden waarom ik om jullie hulp vraag. Wat zou ik gaan doen?

Ook zit ik al een tijdje te denken om high lights te nemen omdat, ik zelf vindt dat mijn haar in de winter altijd zo donker wordt en dan high lights die ik van mijzelf heb vervagen en mijn haar een stuk donkerder wordt.

Wat is jullie mening? Mijn haar komt nu ongeveer tot mijn taille en ik begin het ook steeds leuker te vinden om af en toe een vlecht in te doen. Hier ga ik weer ^^ Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Liefs Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten