donderdag 29 oktober 2015

Vapino

Vandaag wil ik het hebben over een super leuk restaurantje wat ongeveer even duur is als de McDonalds dus goed te betalen voor veel mensen, maar toch wat chiquer dan naar een fastfood keten. 


Gister gingen we met school naar een dans voorstelling maar daarna gingen we met wat meiden nog gezellig wat eten bij Vapiano. Eerst wouden we bij de McDonalds eten omdat dat niet al te duur is en toch lekker, maar toen zei iemand dat we ook bij Vapiano konden gaan eten want dat was ongeveer even duur.

Vapiano is een Italiaans restaurant waar je Italiaans kan eten. Je kunt er verschillende Pasta's, Antipasti's Risotto's en Pizza's eten en ook hebben ze hele lekkere toetjes. Ze werken op een andere manier dan je vaak in restaurants ziet, ze werken met pasjes. Bij binnenkomst krijg je een pasje en dan kan je ergens gaan zitten en rondlopen om te kijken wat je wil hebben. Super leuk! En iedereen betaald voor zich dus dat is lekker makkelijk met de rekening. 

Vapiano is een Italiaanse spreekwoord wat betekend; wie rustig en ontspannen leeft, leeft langer en in goede gezondheid. Zelf vind ik dit een mooie betekenis voor een restaurant. 

Ik een Pizza genomen omdat de rij voor Pizza's het korst was en ik best wel honger had gekregen van de voorstelling (En ik toch stiekum wel een pizza liefhebber ben). Ik had voor de pizza pesto con spinaci gekozen. Dit is een pizza met jonge bladspinazie en gemarineerde tomaten met heerlijk romige pesto en mozzarella. En hij was ook echt heerlijk. 

En als Dolci  (toetje) een Pasticcini, dit is een Italiaanse gebakje. 

In totaal was ik met eten en drinken €9,25 kwijt en dan zat ik ook helemaal vol. Zelf vind ik dit niet duur voor als je uit eten gaat normaal ben ik toch al gauw rond de  €25,- kwijt. 

Liefs Naomy

1 opmerking:

  1. Vapiano kom ik ook graag, erg lekker en je betaalt inderdaad niet veel voor wat je krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen