zondag 1 november 2015

Hogeschool Rotterdam

Gister ben ik naar de Hogeschool Rotterdam geweest, omdat er een open dag. Zelf vind ik het altijd heel leuk om naar open dagen te gaan daarom wil ik mijn dagje graag met jullie delen.



Ik ging naar de Hogeschool Rotterdam voor de opleiding bouwkunde omdat ik eindelijk een beetje weet welke richting ik op wil, wou ik me niet meer door alle andere opleidingen laten verleiden maar me echt focussen op de opleiding bouwkunde.

Bij binnenkomst kregen we gelijk wat te eten en drinken aangeboden kregen. En het waren zulke schattige mini cakejes en brownies. Ook kregen we een plattegrond en planning voor deze dag. O en voor wie last heeft van een pennen te kort kan ik aanraden om een open dag te bezoeken want ik heb denk wel 10 pennen gekregen gister.

Zelf werd ik een beetje overweldigend over hoe groot de Hogeschool Rotterdam was, gelukkig was ik samen met mijn moeder en wist zij daar de weg omdat ze er een paar cursussen had gedaan.





Nadat we met verschillende mensen hadden gesproken, zei iemand dat we ook naar ander gebouw konden gaan kijken waar we dan met de watertaxi heen konden. Dat leek ons zo leuk dat we meteen daarnaartoe gingen, en kregen we een gratis ritje met de watertaxi. En ja mijn haar werd letterlijk voor mijn ogen geblazen.

Zelf vind ik de Hogeschool Rotterdam echt een hele leuke school. Wil je zelf ook naar de open dag van de Hogeschool Rotterdam dat kan nog op;
- Woensdag 2 december
- Zaterdag 13 februari
- Woensdag 9 maart
- Zaterdag 2 April


Geen opmerkingen:

Een reactie posten