dinsdag 13 oktober 2015

Clarks

Clarks, misschien ken je ze al, maar echt deze schoenen vind ik zo gaaf. 



Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar toen ik voor het eerst clarks zo dacht ik echt who die moet ik hebben. Helaas vond mijn moeder het niet goed op dat moment maar ik weet zeker dat dat nog wel gaat veranderen :) en ander ga ik ze zelf betelen. 

Clarks koste €130,- dat is best veel I Know It, maar ik heb recensies van mensen zitten legen en mijn conclusie daaruit is dat clarks misschien wel duur zijn maar ze hebben ook een hele goede kwaliteit.  Ik denk ook dat ik de zwarte over deze licht bruine kleur het mooist vind. 

Wat ik zo leuk vind aan deze schoenen is dat je ze super leuk kan stylen. Bijvoorbeeld chic als je geen zin heb ik hakken zien clarks er toch nog netjes uit veel beter dan sneakers. Maar ook voor een normale school dag zijn ze super. Ik zie al allemaal combinaties voor me <3.




En om ook even enthousiast te worden hier een paar voorbeelden hoe je clarks kan stylen. 

Liefs Naomy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten