maandag 12 oktober 2015

Outfit Of The Day

Vandaag weer een Outfit Of The Day of nou eigenlijk is het een outfit of yesterday maar ik vond hem zo leuk dat ik hem met jullie wil delen <3




Mijn outfit van gister bestond uit een dikke zwarte panty die niet doorschijnt omdat ik het de laatste paar dagen toch koud begon te vinden. En een zwart rokje met een zwart T-shirt erop. Eigenlijk is het een sportshirt maar ik niet niet dat je dat eraan ziet. 

Ik vond mijn outfit simpel maar toch speciaal omdat ik bijna nooit rokjes draag wat ik eigenlijk best jammer vind omdat als ik een rokje aanheb me altijd echt een meisje voel. Alleen af en toe vergeet ik dat ik een rokje aanheb en dan kan er nog weleens een gĂȘnante situatie plaats vinden.

Ik hoop niet dat jullie op de troep hebben gelet in de kamer maar ik kon even geen andere spiegel vinden. 

Liefs Naomy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten